Tuesday, May 4, 2010

Guitar stuff!

I HAVE PICTURES.






This is my guitar! ESP LTD F-10, 24-fret and gothic-body electric guitar. I've nicknamed it Terukichi, after my guitar hero TERU. :D
これ、私のギターですわ~ 24フレットとゴシック体ESP LTD F-10のエレギターです。私のギター・ヒーロのあと、「テルキチ」といいます。 (笑)



TERU's guitar is the best! xD!
TERUさんのギターは最高!



So far I've only been playing the GazettE (I have Taion, Chizuru, and Filth in the Beauty under my belt), but that's because I was waiting for something else.
これまで、the GazettEさんの音楽(体温、千鶴、とFilth in the Beauty)しか引きませんが、それは他の物を待っていますから。





... THIS. Versailles' "JUBILEE" scorebook! My dad kindly bought it for my birthday and it arrived just this morning. I'm so excited! The guitar parts will be hard, but I'm going to do my best.
コレです!VersaillesさんのJUBILEEスコアブックです!父が私の誕生日のために買いました、今朝このスコアブックが来ました。気が立ちますよ~ ギター・パートは難しそうんですが、頑張りますよ~



So I should probably practice more.
練習はもっとすればいいのね。 




Goodbye! ε=┏( ・_・)┛

No comments: